Een blik in mijn fotowerk

Aaaaah eindelijk heb ik nog eens de tijd en vooral de goesting gevonden om mij achter mijn laptopscherm te ploffen. Al lange tijd wil ik mijn plaatjes met jullie delen - waar ik stiekem toch beetje fier op ben- maar een fulltime job in combinatie met een appartement, ingewikkelde relaties, het leven en creatief willen zijn maakt dat ik gewoon soms geen tijd vind om mijn blog te onderhouden. Aahhh, wat mis ik mijn simpel studentenleven soms. Anyway, tussen al die drukte door, probeer ik af en toe nog een plaatje te schieten zodat mijn portfolio toch wat vooruitgang boekt. Hier zijn ze dan.


Model: Elizabeth Schoon mensen zijn makkelijk op foto te zetten, duidelijk. 
Lay with me Untitled Dreamer
Voor een opdracht fotografie moest ik een auto fotograferen
Merci Matt voor het uitlenen van je mooie Audi, zodat ik schoon plaatjes kon schieten. Met mijn tweedehands wagentje zou ik uiteraard zo geen schoon beelden verkregen hebben.
Audi A3 Audi A3
Model: de knapste en liefste oma ter wereld, en daar is geen discussie over.

Hero
Locatie: Colruyt voor de afbraakwerken. Vijf jaar van mijn tijd over die trappen geslenterd. 
Up and downs Window view Locker

* Ok, misschien moet ik gewoon minder Netflixen en minder Nitendo switchen, maar das zo plezant! .

Reacties